Apple Watch satışları her yıl düşüyor

Apple Watch Satışlarında Düşüş Devam Ediyor

Pazar araştırma şirketi Counterpoint’ın son verilerine göre, Apple Watch satışları son iki yıldır düşüş gösteriyor ve bu trendin devam etmesi bekleniyor. Her yıl akıllı saat satışları genel olarak artarken, Apple’ın kendine ait saat modeli bu artıştan geride kalmış durumda.

Apple Watch’un Satışları Geriliyor

Counterpoint’ın verilerine göre, Apple Watch satışları son artışını 2021 yılında yaşadı. Ancak, son iki yıldır sürekli bir düşüş eğilimi gösteriyor. 2024 yılında satılan Apple Watch sayısı, 2023 yılına göre %19 düşüş yaşadı.

Analistlere göre, Apple Watch’un bu kadar düşük satış rakamları elde etmesinin nedeni, ürünlere yeterince yenilik getirilmemesi ve tüketicilere farklı bir deneyim sunamamasıdır.

Related Posts

Telefonunuzun Bluetooth özelliği neden sürekli açık tutmamalısınız? Sebepler var

Kablosuz teknolojiler hayatı kolaylaştırıyor, ancak bazı alışkanlıklar fark etmeden güvenlik açıklarına yol açabiliyor. Cep telefonlarımızda kullandığımız Bluetooth da bu durumdan muaf değil. Peki ama telefonumuzda Bluetooth’u her zaman açık tutmalı mıyız?

Siber saldırıların yeni yüzü! Yapay zekanın karanlık potansiyeli

Yapay zeka (YZ) teknolojisindeki baş döndürücü ilerlemeler, siber güvenlik dünyasında hem umut hem de endişe kaynağı olmaya devam ediyor. Son bilimsel araştırmalar ve uzman görüşleri, YZ’nin karmaşık siber saldırılar düzenleyebilecek bir seviyeye …

Yapay zeka şirketi, robot araba satmaya başladı

Kişisel kullanım için robot arabalar ne zaman gelecek diye merak edenlere artık kesin bir zaman verebiliyoruz: Önümüzdeki sene!

Yapay zeka destekli gözlükler, işitme sorunu yaşayanlara süper güç kazandırabilir

Dudak okuma özelliğine sahip akıllı gözlükler, işitme güçlüğü çekenlere veya gürültülü ortamlarda çalışanlara yardımcı olabilir.

25 yıllık sistem değişiyor: Artık Google’da üst sıradaki haberleri siz belirleyeceksiniz

Google, arama deneyimini kişiselleştirecek önemli bir adım attı. Şirket, kullanıcıların “üst haberler” bölümünde görmek istedikleri medya kuruluşlarını kendilerinin seçebileceği “tercih edilen kaynaklar” özelliğini duyurdu. Böylece arama sonuçları, artık herkesin ilgi duyduğu haber sitelerine göre şekillenecek. İlk etapta ABD ve Hindistan’da devreye giren özellik, haber takibini kişisel tercihlere göre yeniden tanımlamayı hedefliyor.

ChatGPT’de GPT-4o nasıl geri getirilir?

OpenAI, kullanıcıların talebi üzerine GPT-4o’yu geri getirdi. İşte ChatGPT’de GPT-4o’yu yeniden etkinleştirmenin basit yolu.