Yapı Kredi’den Yeni Analitik Çözüm: Satış Elçisi

Yapı Kredi, Satış Ekiplerine Yönelik Analitik Tabanlı Çözüm “Satış Elçisi”ni Tanıttı

Yapı Kredi, satış ekiplerinin daha etkin, hızlı ve isabetli aksiyonlar almasını sağlamak amacıyla geliştirdiği analitik tabanlı çözümü “Satış Elçisi”ni hizmete sundu. Bankadan yapılan açıklamaya göre, Yapı Kredi, üretken yapay zeka teknolojilerini iş süreçlerine entegre etmeye devam ediyor. Bu kapsamda, bankanın AR-GE ekibinin geliştirdiği büyük dil modeli (LLM) üzerinden Stratejik Uygulama ve Analitik ekibinin oluşturduğu analitik tabanlı çözüm Satış Elçisi, satış ekiplerinin daha etkin, hızlı ve isabetli aksiyonlar almasını sağlayarak müşteri ilişkilerinde yeni bir dönem başlatmayı hedefliyor.

Satış Elçisi, portföy yönetimini destekleyen bilgilendirici özetleri sayesinde saha ekiplerine zaman kazandırıyor ve müşterilere daha katma değerli hizmet sunulmasına yardımcı oluyor.

“Teknoloji ve Analitik Kurumların Stratejik Yönelimlerini Şekillendiriyor”

Açıklamada görüşlerine yer verilen Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı Kürşad Keteci, müşteri beklentilerinin hızla değiştiği bu dönemde veriyi doğru okumanın, teknolojiyi stratejik şekilde konumlandırmanın ve insan odaklılığın her zaman merkezde olması gerektiğini belirtti. Teknoloji ve analitiğin, kurumların stratejik yönelimlerini şekillendiren temel bir dönüşüm ekseni haline geldiğine değinen Keteci, şunları kaydetti: “Veri odaklı karar alma süreçlerini güçlendiren ve insan odaklı teknolojik çözümleri öne çıkartan yaklaşımımızla, dönüşümün öncüsü olmaya devam ediyoruz. Hayata geçirdiğimiz Satış Elçisi uygulamamız sayesinde, satış ekiplerimizin karar alma kabiliyetini veriyle ve analizlerle destekleyerek, her müşterimize daha özgün bir deneyim sunmayı hedefliyoruz.”

Keteci, uygulamalarının geliştirilmesinde AR-GE ekiplerinin yenilikçi bakış açısı ve çözüm odaklı yaklaşımının kilit rol oynadığını, analitik model ekiplerinin derinlikli analizleri ve modellemeleri sayesinde karar destek mekanizmalarının çok daha isabetli çalıştığını aktardı.

İki farklı ekibin ortaklığında müşterilerinin ve çalışma arkadaşlarının hayatına katma değer sunacak bir hizmet ortaya çıkarttıkları için gurur duyduklarını vurgulayan Keteci, şu değerlendirmelerde bulundu: “Geleceğin bankacılığını şekillendirme için teknolojiyi, insan hizmetine en doğru süreçlerle sunmak, kritik önem kazanacak. Bu doğrultuda, önümüzdeki dönemde de üretken yapay zekanın sunduğu imkanları stratejik vizyonumuzla harmanlayarak, hem çalışanlarımıza hem de müşterilerimize en iyi deneyimleri sunmaya ve bir adım önde olmaya devam edeceğiz.”

Related Posts

Ünlü ekonomistten Merkez Bankası faiz indirimi yorumu: ‘Siyasi belirsizlik nedeniyle…’

Ekonomist Filiz Eryılmaz, temmuz ayında faiz indirimi ihtimalini değerlendirdi. Altın fiyatları, kredi notu ve konut kredilerine dair önemli açıklamalarda bulundu.

Herkese bedava market alışverişi: Tek şartı var

Edirne Belediye Başkanı Filiz Gencan Akın’ın öncülüğünde başlatılan “Plastiksiz Temmuz” hareketine vatandaşlar büyük ilgi gösterdi. Edirne Gazetesi’ndeki habere göre; 22-26 Temmuz tarihleri arasında 1 kilogram plastik atık getiren vatandaşlara …

Muş’ta Köy Yolları Asfaltlanıyor

Muş’ta köy yolları için asfalt çalışmaları devam ediyor. 10 milyon lira harcanacak.

Bursa’dan Üreticilere Mazot Desteği

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından üreticilerin desteklenmesi ve girdi maliyetlerinin azaltılması amacıyla başlatılan ‘Mazot Desteği’ projesi kapsamında 6 bine yakın üreticiye yüzde 100 hibeli mazot desteği sağlandı.

Karadeniz Balıkçılar Sezona Hazırlanıyor

Balıkçılar, 1 Eylül’de başlayacak sezon öncesi teknelerinin bakımını yaparken tayfa bulmakta zorlanıyor.

Avrupa borsaları karışık seyirle kapandı (21 Temmuz 2025)

Kapanışta gösterge endeks Stoxx Europe 600 yüzde 0,08 düşerek 546,58 puana, Fransa’da CAC 40 endeksi yüzde 0,31 değer kaybederek 7.798,22 puana ve İtalya’da FTSE MIB 30 endeksi yüzde 0,36 gerileyerek 40.166,6 puana indi. Almanya’da DAX 40 endeksi …